Myślenie wizualne powoli znajduje swoje miejsce w szkołach. Coraz częściej przekonują się do tej metody nauczyciele, a i uczniowie chętnie podchwytują tę metodę uczenia się. W szkole, myślenie wizualne sprawdza się doskonale, pozwala wykorzystać niespożyte pokłady dziecięcej kreatywności oraz pobudzać ją do dalszego rozwoju. Kształtuje u uczniów poczucie samodzielności i estetyki. Dzieci uczą się tworzenia notatek w całkiem inny, przyjazny dla mózgu sposób. O tym, jak wykorzystać rysnotki i bazgroły na lekcjach opowiadali podczas INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH 2019 Vitia Hoffmann (Szkoła Podstawowa nr 82 w Gdańsku) i Mateusz Łysek (Szkoła Podstawowa nr 4 w Radlinie)
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2019 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Learnetic S.A. oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz