Pokutuje przekonanie, że lekcja ma trwać 45 minut i czas powinien być maksymalnie wypełniony aktywnościami w taki sposób, by nauczanie było efektywne. Coraz więcej mamy badań wskazujących, że to błędne podejście, że powinniśmy stosować przerywniki podczas lekcji. Podczas INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH 2022 o znaczeniu takich krótkich przerw mówiła Jolanta Okuniewska ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Olsztynie, członkini społeczności Superbelfrzy RP. Zapraszamy na ciekawe wystąpienie.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2022 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Learnetic, Fundacja Szkoła z Klasą (Program Asy Internetu), Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (Amazon Kindloteka i Minecraft Education) oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz